عیب یابی و تعمیرات سخت افزاری

عیب یابی و تعمیرات سخت افزاری

تعمیرات فوق تخصصی مک بوک ایر

لپ تاپ های مک بوک  یکی از بهترین نوع لپ تاپ های موجود در بازار هستند که دارای تکنولوژی بسیار خوبی میباشند و محصول شرکت اپل میباشند.این لپ تاپ ها باریک – سبک و بسیار کم حجم میباشند در حالی که از قدرت های فراوان پردازشی – و توانایی بالای کاری برخوردارند.این لپ تاپ ها دو نوع بسیار معروف دارند و خصوصا بین کاربران یایرانی بیشتر جا افتاده اند. ۱ – مک بوک ایر    ۲ – مک بوک پرو.

macair (11)

در این جا ما به مبحث مربوط به مک بوک ایر خواهیم پرداخت و ازمشکلات و خرابی های آن برای شما مثال هایی خواهیم زد. درست است که لپ تاپ های اپل از کیفیت بالایی برخوردارند ولی خب یک نوع ماشین ساخت دست بشر بوده و همچنین یک قطعه الکترونیکی است و همه میدانیم که دستگاه های الکترونیکی روزی دچار ایراد خواهند شد.ولی اگر درصورت خرابی دستگاه به تعمیرگاه ها و افراد متخصص دسترسی داشته باشیم مشکل چندانی نخواهیم داشت زیرا می توانند در کمترین زمان عیب دستگاه را پیدا کرده و مشکل را برطرف نمایند.

در برخی موارد پیش می آید که خرابی بخشی از لپ تاپ باعث تصمیم گیری به تعویض قطعه ای خاص میگردد زیرا در صورت تعمیر همان قطعه به دلیل آسیب زیاد نمی تواند کارایی سابق را داشته باشد.مثال ICها جزء قطعاتی هستند که در صورت بروز ایراد برای آن ها باید حتما تعویض شوند و قابل تعمیر نمی باشند.مثلا وقتی چیپ گرافیک دچار ایراد شود تنها راه برطرف سازی مشکل تعویض چیپ میباشد.macair (6)

در این بخش برخی از خرابی های مک ایر را نام میبریم:

۱- خرابی چیپ گرافیک و عدم اجرای نرم افزارهای گرافیکی و حتی عدم تصویر دهی در حالت های بحرانی

۲- خرابی پنل و نمایش خطوط عمودی و یا لفقی در صفحه LCD

۳ – داغ شدن های بیش از اندازه

۴ – خرابی های باطری و یا به عبارتی فاسد شدن و در نتیجه متورم شدن باطری

۵ – خرابی هارد و عدم اجرای سیستم عامل

۶ – خاموشی ناگهانی دستگاه

۷ – از کار افتادن پد موس

۸ – خرابی سیستم خنک کننده و فن

۹ – خرابی های ظاهری مانند لولا ها

۱۰ – خرابی جک شارژ و شارژر

۱۱- شارژ نشدن دستگاه

هر یک از این موارد دلایل بسیار گوناگونی دارد و الزاما مشکلات اگر هم از نظر ظاهری یکسام به نظر برسددر لپ تاپ های مختلف یکسان نخواهد بود.

مرکز تعمیرات اپل که یکی از با سابقه ترین مراکز تعمیرات لپ تاپ های مک بوک پرو  و مک بوک ایر میباشد بادارا بودن مجهزترین کارگاه های تعمیرات، می تواند به راحتی تمامی عیوب یک لپ تاپ مک بوک را برطرف نماید. در صورت یروز مشکل با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲

آدرس مراجعه :تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

یک دیدگاه در “عیب یابی و تعمیرات سخت افزاری

  1. سلام،‌ این نوشته یک «دیدگاه» است.
    برای پاک کردن یا ویرایش یک دیدگاه، باید وارد بخش مدیریت شوید، سپس به بخش دیدگاه‌ها بروید٬ در آن‌جا می‌توانید دیدگاه‌ها را ویرایش و یا پاک کنید.

دیدگاه بسته شده اند.