تعمیرات و رفع عیب مشکلات نرم افزاری

تعمیرات و رفع عیب مشکلات نرم افزاری

مشکلات نرم افزاری مک بوک ایر

کامپیوترها به دلیل پیچیده بودن می توانند دچار اشکالات فنی مختلفی شوند و برطرف کردن آن ها و این که بتوان مشکل را به درستی تشخیص داده و برطرف نمایید بستگی به پیچیدگی محیط رابط نرم افزاری آن دارد.( دقت داشته باشید که در اینجا بحث ما پیرامون نرم افزار در سیستم های مک بوک خواهد بود).

نرم افزارهای مک بوک

دلایل زیادی برای خرابی های نرم فزاری وجود دارند که یکی از آن ها نابلد بودن و ناوارد بودن کاربر به محیط نرم افزار و سیستم عامل است که در این حالت اگر کاربر به اشتباه کاری را انجام دهد ممکن است باعث بهم ریخنن تنظیمات گاه حیاطی سیستم عامل شود و نتیجه های  مختلفی را در برخواهد داشت.

درخیلی از موارد می توان با تنظیمات مجدد مشکل را برطرف کرد ولی گاهی پیش می آید که وخامت خرابی خیلی بیشتر از آنی است که با تنظیمات ساده بتوان برطرف کرد و در این مواقع باید کار را به تکنسین های حرفه ای سپرد.در مراجعاتی که برای تعمیرات و برطرف سازی مشکلات نرم افزاری داشته ایم مشکلات فراوان وگاها عجیبی برخورد داتشته ایم که تمامی مشکلات توسط تیم حرفه ای مجتمع فنی ملی پایتخت تشخیص و برطرف گردید.ولی به منظور کمک به شناخت این گونه خرابی ها برخی را در زیر نام میبریم و کمی هم درباره علل بروز هر کدام توضیحاتی خواهیم داد.

  • کند شدن بیش از اندازه

این مشکل معمولا ابتدا مربوط به خود سیستم عامل است که به دلایل مختلفی از جمله نصب کردن و سپس پاک کردن های زیاد نرم افزار – ویروسی شدن ( برعکس شایعات بدافزارو ویروس هایی هم برای سیستم عامل مک وجود دارد) – نصب ناصحیح یک نرم افزار کاربردی – و گاها بهم ریختن تنظیمات خود سیستم عامل به دلیل دستکاری های ناآگاهانه است.در هر کدام از این مشکلات باید با استفاده از ابزارهای مخصوص کار عیب یابی و رفع عیوب را انجام داد.

  • داغ شدن و خاموش شدن دستگاه بر اثر حرارت زیاد

این مشکل اگر در صورتی پیش بیاید که سیستم عامل لپ تاپ همان سیستم عامل اپل (مک os) هست ایراد از نرم افزار نبوده و مربوط به سخت افزار میباشد.

  • اجرا نکردن نرم افزارهای گرافیکی

این مشکل به دلیل اختلالات در پخش گرافیک است که هم میتواند دلیلش نرم افزار مورد استفاده باشد که با اجرای یک نرم افزارگرافیکی دیگر می توان به این مسئله پی برد ولی اگر مشکل از نرم افزار نبود می تواند خود سیستم عامل باشد .در برخی مواقع تعویض سیستم عامل می تواند خیلی از مشکلات را حل کند.در ذهن داشته باشید که خرابی سخت افزاری گرافیک هم در لپ تاپ های مک بوک ایر بسیار دیده شده است که مربوط به چیپ گرافیک میباشد.

در صورتی که هرکدام از این مشکلات در لپ تاپ شما مشاهد شد می توانید با  مرکز تعمیرات اپل تماس حاصل نمایید تا تکنسین های حرفه ای این مرکز شما را راهنمایی کنند،لازم به ذکر است که عیب یابی و تشخیص صحیح عیب و همچنین برطرف کردن خرابی نیاز به ابزارهای مخصوص دارد که از این لحاظ مرکز تعمیرات اپل یکی از قوی ترین و مجهزترین مراکز تعمیرات لپ تاپ های مک بوک  می باشد.

تلفن های تماس با واحد تعمیرات : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹    ۰۹۱۹۵۶۶۰۲۵۰

آدرس مرکز تعمیرات :تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱