تعویض و جایگزینی قطعات اورجینال

تعویض و جایگزینی قطعات اورجینال

تعویض قطعات خراب و جایگزینی با قطعات اورجینال

شرکت های بزرگی مانند اپل علاوه بر این که به تولید محصولات شگفت انگیز و پیشرفته علاقه دارند همیشه در پی این موضوع هستند که از قطعات و مواد با کیفیت برای تولید دستگاه ها و ابزارهای خودشون استفاده کنند تا خوبی دستگاه ها رو هرچه بهتر در چشم مشتری جلوه بدن.مثلا اگر شما لپ تاپی پیشرفته با قابلیت های بالا داشته باشید که مدام دچار خرابی و مشکل باشد که خب نمی توانید از ان استفاده کنید پس این پیشرفتگی و کامل بودن زمانی مناسب است و خواهد بود که یک دستگاه مانند کامپیوتر و یا لپ تاپ مدت زمان زیادی را دچار اشکال نشود و این مستلزم استفاده از فناوری پیشرفته و مواد درجه ۱ خواهد بود.

تعمیرات تخصصی مک بوک پرو و مک بوک ایر

لپ تاپ های مک بوک ایر و مک بوک پرو از آن دسته لپ تاپ ها هستند که از فناوری پیشرفته ای در ساخت ان ها استفاده شده است و همچنین مواد درجه ۱ که این باعث خاص بودن و متمایز بودن محصولات اپل شده است.

ولی نگرانی برای صاحبان این نوع محصولات زمانی آغاز میشود که دستگاه دچار اشکال و خرابی شود و خصوصا این که تکنسین تعمیرات تشخیص دهد که قطعه ای باید تعویض شود و قابل تعمیر نیست،در این صورت اگر در تعویض قطعات از  نوع اصلی و یا همان اورجینال استفاده نشود دستگاه در زمان بسیار کوتاهی مجددا بعد از تعمیر دچار اشکال میشود و علاوه بر این عدم استفاده از قطعات اصلی باعث آسیب زدن به قطعات سالم دیگر شده و خرابی را گسترش میدهد.

تعویض مادر برد مک بوک ایر

بنابر این یک مرکز تعمیرات اپل باید در زمان عیب یابی و تشخیص خرابی قطعه ای بایستی حتما از قطعات اورجینال استفاده کند.

مجتمع فنی ملی پایتخت به دلیل استفاده ازتکنسین های متخصص و ابزارهای به روز تعمیراتی در کارگاه های مجهز یکی از قویترین مزکز تعمیرات لپ تاپ های مک بوک ایر شرکت اپل است. در این مرکز در صورت لزوم به تعویض قطعه ای خاص آن جا جایگزین میکند و در ورت نبود قطعه در شرکت با کب اجازه زمانی از مشتری و صاحب دستگاه ، آن قطعه را سفارش میدهد و ه این ترتیب دستگاه مانند روز اول خود می تواند کارایی داشته باشد.

در لپ تاپ های مک بوک قطعاتی که مشکل پیدا میکنند در زیر به ترتیب آورده شده است:

  • سیستم تهویه و خنک کننده ( فن ها)
  • قطعات بخش مدار شارژ
  • باطری ها
  • LCD ( معمولا بر اثر ضربه و عدم استفاده صحیح مشتری)
  • IC های مربوط به گرافیک و یا کابل های فلت
  • برخی از IC های مین برد

بر اساس تجربه ای که این مرکز در مراجعه برای تعمیرات لپ تاپ های مک بوک ایر دارد قطعات نام برده شده بیشترین درصد نیاز به تعویض را نسبت به بخش های دیگر داشتند.به عنوان مثال شاید بتوان بخشی از مدارشارژ را تعمیر کرد ولی نمی توان باطری را تعمیر کرد ( خصوصا در زمانی که باطری متورم میشود) و باید حتما عوض شود.

در صورت داشتن مشکل با دستگاه خود می توانید با این مرکز تماس بگیرید و در صورت لزوم دستگاه خود را با انتقال به کار گاه بتوانید مجددا قابل استفاده کنید.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱   –   ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس :تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱